წინამდებარე კვლევის მიზანია 2009 წელს ინიცირებული ეროვნული უმცირესობების უმაღლესი განათლების საშეღავათო პოლიტიკის განხორციელების შეფასება. კვლევა განხორციელდა კონსულტაციისა და ტრენინგის ცენტრის მიერ, საქართველოს გაეროს ასოციაციისა და აშშ-ის საერთაშორისო განვითარების სააგენტოს „ტოლერანტობის, სამოქალაქო ცნობიერების და ინტეგრაციის მხარდაჭერის” [PITA] პროგრამის ფარგლებში
ქართულ ენაში მომზადების საგანმანათლებლო პროგრამის შეფასება
სიახლეები
წიგნი, „ძალადობრივი ექსტრემიზმის პრევენცია, მასწავლებლის გზამკვლევი“, მოცემული საკითხის შესახებ იუნესკოს პირველი გზამკვლევია. მისი შექმნა უკავშირდება...
კონკრეტული შემთხვევის ანალიზის მეთოდის (CASE STUDY) ინტეგრირება კონსულტაციისა და ტრენინგის ცენტრის სასწავლო კურსებში კონკრეტული შემთხვევის...
სამოქალაქო განათლების პედაგოგის დამხმარე სახელმძღვანელო 3 იხილეთ ვრცლად >>
სამოქალაქო განათლების პედაგოგის დამხმარე სახელმძღვანელო 2 იხილეთ ვრცლად >>
სამოქალაქო განათლების პედაგოგის დამხმარე სახელმძღვანელო 1 ვრცლად >>
წინამდებარე კვლევის მიზანია მსოფლიო მასშტაბით მასწავლებელთა პროფესიული ასოციაციების შექმნისა და განვითარების საუკეთესო პრაქტიკის შესწავლა, კერძოდ...
თუ რატომ ვეღარ იქნება უმაღლესი განათლება ისეთი, როგორიც COVID-19 -ის პანდემიამდე იყო, იხილეთ მერი კალანძისის...
You must be logged in to post a comment.