ო. ჩხეიძის ქუჩა 5, 0186, თბილისი
+995 32 220 67 74, +995 32 220 67 75
ctc@ctc.org.ge
Skip to content
MENU
MENU
მთავარი
ჩვენს შესახებ
მისიის განაცხადი
CTC-ს პოლიტიკის დოკუმენტები
ქცევის კოდექსი
სტრატეგიული მიმართულებები
ისტორია
ჩვენი გუნდი
სერვისები
სწავლება
კონსულტაცია
ფასილიტაცია
პროექტები
პროექტები
რესურსები
საკონფერენციო სივრცე
კონტაქტი
ზოგადი განათლების აპოლოგია
ზოგადი განათლების აპოლოგია
ავტორი: ნესტან რატიანი
ვრცლად >>
სიახლეები
vamtam-theme-circle-post
ძალადობრივი ექსტრემიზმის პრევენცია, მასწავლებლის გზამკვლევი
წიგნი, „ძალადობრივი ექსტრემიზმის პრევენცია, მასწავლებლის გზამკვლევი“, მოცემული საკითხის შესახებ იუნესკოს პირველი გზამკვლევია. მისი შექმნა უკავშირდება...
ვრცლად
vamtam-theme-circle-post
ზრდასრულთა სწავლების მეთოდები
ზრდასრულთა სწავლების მეთოდები – საკითხავი მასალა ვრცლად >>
ვრცლად
vamtam-theme-circle-post
კონკრეტული შემთხვევის ანალიზის მეთოდის (CASE STUDY) ინტეგრირება
კონკრეტული შემთხვევის ანალიზის მეთოდის (CASE STUDY) ინტეგრირება კონსულტაციისა და ტრენინგის ცენტრის სასწავლო კურსებში კონკრეტული შემთხვევის...
ვრცლად
vamtam-theme-circle-post
უნივერსიტეტის იდეა: ორი პარადიგმა
უნივერსიტეტის იდეა: ორი პარადიგმა ვრცლად >>
ვრცლად
vamtam-theme-circle-post
სამოქალაქო განათლების პედაგოგის დამხმარე სახელმძღვანელო 3
სამოქალაქო განათლების პედაგოგის დამხმარე სახელმძღვანელო 3 იხილეთ ვრცლად >>
ვრცლად
vamtam-theme-circle-post
სამოქალაქო განათლების პედაგოგის დამხმარე სახელმძღვანელო 2
სამოქალაქო განათლების პედაგოგის დამხმარე სახელმძღვანელო 2 იხილეთ ვრცლად >>
ვრცლად
vamtam-theme-circle-post
სამოქალაქო განათლების პედაგოგის დამხმარე სახელმძღვანელო 1
სამოქალაქო განათლების პედაგოგის დამხმარე სახელმძღვანელო 1 ვრცლად >>
ვრცლად
vamtam-theme-circle-post
ქართულ ენაში მომზადების საგანმანათლებლო პროგრამის შეფასება
წინამდებარე კვლევის მიზანია 2009 წელს ინიცირებული ეროვნული უმცირესობების უმაღლესი განათლების საშეღავათო პოლიტიკის განხორციელების შეფასება. კვლევა...
ვრცლად
vamtam-theme-circle-post
მასწავლებელთა პროფესიული ასოციაციების წარმატებული ფუნქციონირების მაგალითები საქართველოში, ევროპასა და ამერიკაში
წინამდებარე კვლევის მიზანია მსოფლიო მასშტაბით მასწავლებელთა პროფესიული ასოციაციების შექმნისა და განვითარების საუკეთესო პრაქტიკის შესწავლა, კერძოდ...
ვრცლად
vamtam-theme-circle-post
COVID-19-ის კრიზისის შემდეგ: რატომ ვეღარ იქნება უმაღლესი განათლება ისეთი, როგორც ადრე
თუ რატომ ვეღარ იქნება უმაღლესი განათლება ისეთი, როგორიც COVID-19 -ის პანდემიამდე იყო, იხილეთ მერი კალანძისის...
ვრცლად
ინდიკატორები
მონიტორინგის სისტემის შემუშავება
Loading Comments...
You must be
logged in
to post a comment.
You must be logged in to post a comment.